HTML

Mark Ausztraliaban

2010.09.04-én elindultam Perth-be Magyarországról. Ebben a blogban leirom az élményeimet.

Friss topikok

  • Csanyi_Csaba: Kedves Márk! Felüdülés olvasni a blogod! Nem semmi küzdelmen mentél keresztül, így minden elismer... (2015.09.30. 11:09) Hosszú hallgatás után work visa-val a kezemben!!!
  • Gömb007: látom nagyon bejön a véderes póló:) vagy annyira akciós volt,hogy vettél belőle 31 a hó minden na... (2011.01.21. 23:27) 2010.10.13-26
  • anyadterdekalacsa: Hatalmas GRATULA!!! Koszi a reszletes beszamolot, tovabbi sok sikert a munkadhoz! Es irigykedem az... (2010.12.22. 22:34) That's it!!! (2010.12.12)
  • Az újságírás doktora: @anyadterdekalacsa: Az még nem most lesz... Majd februárban, ha nem Bali lesz... még majd megbeszé... (2010.12.10. 14:54) 2010.11.18
  • TEXchSAW: Mintha a következő filmből látnám a hot dog árust!!! :-))) www.youtube.com/watch?v=1Fnd924PZLo (2010.10.19. 18:33) 2010.10.08-12

Linkblog

2010.09.19-20

2010.09.21. 06:27 Az újságírás doktora

 Kedves Napló!

 

Lássuk csak mi történt mostanában..

Legelső nagy hírem, hogy van végre biciklim!!!

Elmentünk a Free market-re, ami valójában nem annyira Free, mint ahogy azt a neve sugallja, de tényleg nagyon olcsó minden ott.

Vettem egy tipikus Mountain Bike-ot 35 dolcsiért, meg hozzá még sisakot is (mert itt az kötelező, különben megbüntetnek). Még aznap ki is próbáltam, és elbicikliztem vele a beach-re enni egy vasárnapi ebédet; rántott sertés hús és húsleves híján Fish and Chips-et. (ez itt a rántott hal sült burgonyával).

Érdekes, mikor eltelik az életedből úgy kb 10 év, hogy nem ülsz bringára, kocsikázol stb… Amióta kint vagyok, szerintem gyalogoltam összesen már vagy 50 km-t… Na, ezek után ismét áldottam a nevét annak, aki feltalálta a biciklit; Friedrich Drais von Sauerbronn bárót. Csak suhanok…

BTW, remélem, hamarosan ismét áldhatom a nevét újra Karl Benz-nek is… :-P

Azt hittem vasárnapra már nem lesz semmi dolgom, és készülhetek a hétfői Hays Recrutiment-es interjúmra, de nem. Mert csörgött a telefonom, és az egy héttel ezelőtt megismert új barátaim hívtak, hogy menjek egy garden party-ra. Nyilván nem lehet az ilyenre nemet mondani!!! Így hát elkészültem – bőven volt időm, mert vasárnap révén 2 óránként közlekedik errefelé egy-egy busz, az is délután 6-ig… - fel a buszra, vonatra, és irány Fremantle, megint. Aranyosak voltak, kijöttek értem az állomásra, elmentünk sétáltunk egyet az egyik doggy beach-en, mert az egyiknek van kutyája és kivittük...

meg elmentünk szeszt venni, és kerti party… nem voltuk sokan 4-5 ember, de nagyon jól elbeszélgettünk, és persze elfogyasztottunk mindenféle földi jót. Tetszett a kis elrejtett giccs az összejövetelben, pl a szamóca szeletek a pezsgőben, mindenféle ínyenc rágcsálni való, kristály poharak… tetszett.

(Természetesen nem olyan, mint a jó öreg „Süssünk egy szalonnát, hozzon mindenki alapanyagokat; sör-bor-pálinka-kenyér-szalonna-nyárs”  a mádi Fürdő nevű szabadidő parkban dolog… Húúú, biztos elfogult is vagyok, de nagyon hiányzik! :-D )

(A szüreti bálról már ne is beszéljünk... )

(Na majd itta BBQ partyk sem lesznek semmik azért… :-) )

Szóval jó volt. Tetszett maga az is, hogy akikkel olyan jól elbeszélgettem az előző bulin, emlékeztek rám, és felhivtak, és hogy tartjuk a kapcsolatot. Hogy nem csak egy egyszeri jópofizás volt… Király!!! :-))))

Plusz az egyik, majdnem szerzett nekem egy alkalmi munkát (Jacht-ot kellett volna takarítgatni, polírozni…) 200 dolcsit adtak volna… csak sajnos már a főnök mondta, hogy betelt a létszám… Na nem baj, majd legközelebb. Rendesek. Ez jó!

Aztán másnap…

Másnap az interjú!!! Bizony, szépen időben odaértem, körbenézelődni is volt időm. A belvárosban van az irodájuk egy 15 emeletes épületben… már ekkor tudtam, hogy ez egy nagy cég, internacionális, még Magyarországon is van, de azért belegondoltam, hogy milyen sikerrel kell dolgozniuk, ha egy egész emeletet bérelnek a belvárosban…Több, mint bíztató, ha egy ilyen cég behív interjúzni! :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felmentem a 12. emeletre, a recepciós hölgy elkísért egy szobába, ott vártam vagy 10-13 percet, és jött Huw, egy jól szituált, fiatalabb ember, aki kifaggatott mindenről, ahogy az ilyenkor szokott lenni, telefirkálta az önéletrajzomat sok száz plusz információval, stb. És hát mit mondjak, ahogy láttam meg volt velem elégedve, olyannyira, hogy mindent kitöltöttünk, és már ott mondott pár opciót, amit meg fog kutatni nekem. Azt mondta, hogy lehet, hogy tök gyorsan fog menni az állás megtalálása, de természetesen akár egy pár hónap is lehet. Szóval minden jól ment, elkísért a liftig, és mentem. Húú, a lift tetszett, kevesebb volt, mint 1 másodperc, míg ugrott egy emeletet. Az ember gyomra is mozgott elinduláskor, és megálláskor. Meg hát na, tükörfelület mindenhol, látod magad benne. Nincs össze-graffity-zve LOL, miért is lenne… MUHHAHA.

Aztán a jól sikerült napom hatására megint megajándékoztam magam egy House Special Hamburger-rel… amit most a srác, annyira megtömött mindennel, hogy egyszerűen, tényleg nem fért be a számba!!! Két részben kellett ennem, egy kicsit alulról, egy kicsit felülről, és ááááá, nagyon finom volt még mindig… Ez tényleg az a Burger King-es (ugye figyeltek, az itt Hungry Jack’s) reklámba illő hambi, amikor a fogorvos mutatja a röntgen képen, mit kell eltávolítani a szájból, hogy beférjen.

Aztán haza és alvás, mert, hogy nem sokat aludtam hétfőre. De nem izgultam egy cseppet sem, mivel én hála a teremtőmnek, ha nappal van, akkor nappal van, akkor menni kell, nem lehetek fáradt… szóval nem látszik rajtam, csak ha nagyon szétcsapom magam előtte este. Ez most nem az volt! :-)

Ma megyek úszni, meg megkérdezem az éttermet, mikorra is kell mennem dolgozni, mert természetesen elfelejtettek felhivni… pff aussie-k… Jaa, és BICIKLIVEL!!! :-)))

Amúgy itt már egyre jobb és nagyon jó idő van!!! Most 23 fok van árnyékban, csütörtökön már 27 lesz… fincsi! Jó ez a tavasz! :-) …

Pár kép a végére...

Az aussie-k és a spórolás a vízzel... egész délelőtt ment ez a virág öntöző... csak tudnám, miért nem lehet környezettudatosnak lenni...

Aztán, ahogy meséltem, ha jó idő van, mindenki csapatostul ki a parkokba, BBQ, Tollas...stb...

 

 Üdvözlet haza Nektek! Én sokat gondolok Rátok, remélem, Ti is rám. :-)))

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://markinaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr502311683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyadterdekalacsa 2010.09.22. 01:30:14

Remelem, hogy nem nehany honap lesz belole! Nalunk az a szokas, hogy karacsony idejen leall minden az orszagban. December 23 magassagaban van az utolso munkanap, ami altalaban fel nap szokott lenni, munka utan evvegi party, BBQ, stb. Aztan az uj ev elso munkanaja januar 3. (!!!) heteben van. Tehat munkat talalni december kozepetol februarig szinte lehetetlen. Felek, Ausztraliaban is hasonlo a szokas. Szoval hajra! Ha lehet, meg december elott legyen meg az a varva vart allas!
Hallottal mar ausztral vicceket? Pl. mikor a kiwikkel azzal piszkalodnak, hogy birkat basznak. Na, az ittenieket se kell felteni, pay back time- van errol egy vicc:
Ozz: Te, hallom am, hogy Uj-Zelandon birkat basztok.
Kiwi: Ja, igen... Aztan levagjuk, es eladjuk a husat nektek.

Az újságírás doktora 2010.09.27. 05:45:32

@anyadterdekalacsa: lassú az internet :-(( Youtube minusz... :'-(
süti beállítások módosítása