HTML

Mark Ausztraliaban

2010.09.04-én elindultam Perth-be Magyarországról. Ebben a blogban leirom az élményeimet.

Friss topikok

  • Csanyi_Csaba: Kedves Márk! Felüdülés olvasni a blogod! Nem semmi küzdelmen mentél keresztül, így minden elismer... (2015.09.30. 11:09) Hosszú hallgatás után work visa-val a kezemben!!!
  • Gömb007: látom nagyon bejön a véderes póló:) vagy annyira akciós volt,hogy vettél belőle 31 a hó minden na... (2011.01.21. 23:27) 2010.10.13-26
  • anyadterdekalacsa: Hatalmas GRATULA!!! Koszi a reszletes beszamolot, tovabbi sok sikert a munkadhoz! Es irigykedem az... (2010.12.22. 22:34) That's it!!! (2010.12.12)
  • Az újságírás doktora: @anyadterdekalacsa: Az még nem most lesz... Majd februárban, ha nem Bali lesz... még majd megbeszé... (2010.12.10. 14:54) 2010.11.18
  • TEXchSAW: Mintha a következő filmből látnám a hot dog árust!!! :-))) www.youtube.com/watch?v=1Fnd924PZLo (2010.10.19. 18:33) 2010.10.08-12

Linkblog

2009.09.14-15

2010.09.15. 16:57 Az újságírás doktora

 Kedves Napló!

Először is: VAN PART TIME MELÓM!!!! :-))))

Sikerült. Bementem, és no vendéglátós háttérrel sikerült meggyőznöm őket, hogy kellek nekik! :-))) LOL.

Ez az amit anno Németországban mondott nekem a K. Tamás, hogy "a fiatal bányamérnök semmihez nem ért, de mindenhez jobban!!!" :-DDD

Na... 

Szóval tegnap úgy döntöttem, hogy lazább napot tartok, és nem mentem sehová, kivéve délután 4 körül megint le a beach-re kicsit relaxálni... Jó ott. Nagyon szeretem azt a helyet, nézni és hallgatni az óceánt, vagy csak nézni és közben zenét hallgatni... ésatöbbi.

Volt ott egy kétgyerekes család, akik a kajáldákban vásárolt (szerintem Fish and Chips - rántott hal meg sültkrumpli magyarul :D) kajájukat ott ették meg azokon a leülős lelátós részen... úgy meglepte őket egy sereg sirály... A kisgyerek nem győzte kergetni őket, mondhatni elég pofátlanok.

Előtte jó sok bányamérnöki melót megpályáztam interneten... Remélem 1-2 héten belül felhivnak...

Féllábú sirály volt a kedvencem :D

Ma volt a nagy nap. Part time job trial day. Sid-et még tegnap megkértem, hogy vigyen már el a munkahelyre, mert hogy elég 5km-ről visszagyalogolni, nem hogy még legyalogolni is. Késett egy csomót, de hát ez megszokott itt, gondoltam velem sem lesz baj, sőt még időben oda is értem, hiszen mondtam, hogy suliban leszek 5ig.

Na hát az sem lett volna baj, ha kések, mivel a faszi (akivel lebeszéltem a próba munkanapot) feleségének fogalma sem volt arról, hogy jön majd valaki próbára... Jellemző... mindegy. Bemutatkoztam, elmondtam, ki vagyok... Mire szétnéztem, kitárulkozott, meg kitgáult valahogy a tér előttem a múltkori alkalomhoz képest... ugye akkor főleg a főnökkel való rábeszélésre koncentráltam... Na hát ez nem is egy kis kávézó, hanem egy fasza, nem is olyan kicsi étterem. 13 benti asztallal, pizzasütő kemencével, plusz egy másik nagy konyhával, nagy pult tele borral... és én még a hülye kávégépre koncentráltam egész nap, mert a férjének az volt a kérdése csak, hogy tudok-e kávét főzni :-DDD

Elkezdte szépen mondani a hölgy - Margarette -, hogy ez mi , az mi... mire bejöttek vagy 10-en, na és akkor kövessem és figyeljek... meg segítsek... Na hát az a nő még pörög vagy százzal, na meg itt pörögni is kell WOW! Ezt figyelni, legyen vizük, mi kell, mi nem, leszedni az asztalt ,megteriteni, ezt a blokkot ide, azt amoda a harmadikat megint máshová, kinek milyen speckó kérése van... stb... wow... innen a poharak, oda a poharak, ő Bill, ő Daniel... stb... fél óra után... Én: Ne haragudjon, mi is a neve?? Mire ő, hangos nevetés.. Jaaa tényleg, amúgy Margarette vagyok :-DDD

Összebandáztunk, utána megjött a másik pincér srác is (na neki nem emlékszem a nevére) és utána vele nyomtam. De lényeg, hogy 2 óra meló után, mondta a nőci, hogy okés, akkor most hazamehetek, és szombaton jöjjek megint 6:30-ra, ez igy akkor jó lesz...

Úgyhogy siker :D Semmi tapasztalatom nem volt eddig a vendéglátásban, csak rengeteget kocsmáztam, meg párszor elmentem már étterembe is, ahhoz képest, egy nem egyszerű helyen, egyenlőre (!) úgy néz ki, megnyertem őket, awesome!!!

Ami jó, úgy néz ki, nem lesz rossz a fizu... szerintem 20-25 dolcsit kaphatok majd egy órára, ami jó, mert hetente meg fogom tudni keresni a megélhetésre valót. És nem kell nyúlnom majd az otthonról hozott vésztartalékhoz :)

És mindezt másfél hét alatt... Hát ez nagyon jó! Nagyon.

Közben Graeme meg felhivott, hogy neki most beindult egy biznisz Papua new guinea - ban, és el kell utaznia, de csak pár hónapra... Mondom, mi?????? Csak(???) pár hónapra???

Mondta, hogy ne haragudjak, meg hogy nem hagy elkószálni, ne izguljak (no worries!! mindenre ezt mondják!!! Többet hallottam már, mint a Take it easy-t... sőt már aktiv szókincsemben is benne van... "Asszimilálódni kell... asszimilálódni kell..." [Úristen@menny.hu <-- megvan?? :-DD ] )

Szóval mondta, hogy ne izguljak, mert átad egy kiváló recruiter-nek, aki biztos, hogy fog nekem keríteni melót...

Aztán biztos érezte a hangomon a csalódottságot, meg hát amúgy is egy elég rendes embernek tűnik, este már írt skype-on, hogy elküldte az anyagomat jó pár manager ismerősének, remélhetően fel fognak hivni engem :-DDD

Úgy legyen!!!! Már csak az kell, és minden okés lesz...

Nem akarok türelmetlen lenni, mert ha az vagyok, akkor csak emésztem magam, hogy miért nem vagyok már ott. Elégedetlen sem akarok lenni, mert akkor szintén csak emésztem magam, főleg, hogy tényleg igazán gyorsan haladok! Nem sokan mondhatják el magunkról, hogy másfél hét után már van part time job-uk, mindenféle segítség nélkül!!!

Szóval csak nyugodtan, de határozott léptekkel, nem vesztegetve az időmet, és nem stresszelve magamat, lassan elérem minden célomat!!!! Csak bátorság kell, meg a lustaság teljeskörű mellőzése!!!!

Még annyit a végére, hogy a legelején írtam meg képek is vannak róla, hogy sétáltam a Kings Park-ban.... Na ez egy nagy tévedés! Az a park valami kis szar... A Kings Park, nem hazudok, kb 60-70 szer akkora, és ott van pár száz méterre mellette, csak nem tudtam, illetve láttam. És hihetetlenül a belvárosban egy akkora park, mint 60 focipálya :D Nem rég néztem meg google-maps-szel :D

Nem kicsit tévedtem, és nem kicsit várom már, hogy elmenjek oda :)

Aztán, még az is érdekes, hogy itt nem adja az a dolog, hogy amikor a hold "D" alakú, akkor dagadó... pont fordítva :D Most "C" alakú és nem csökken, hanem dagad...

Aztán egyre jobb az idő, most 8kor, már sötétben még pólós idő volt, pólóban gyalogoltam haza az étteremből 5 km-t... tényleg nagyon jó idő lesz... jajj de jó :-))))

Közben egyébként minden minden jó, jófejek még mindig az emberek, ezek nem csak megjátszották nekem magukat egy hétig :-)))

Még akartam mondani, hogy képzeljétek, a tengerpartnál a kukák mögött vannak kis zacskók külön kutyakakinak... szerinted??? Vigyázni kell a tisztaságra!
Elfelejtettem ezt lefotózni, de tényleg igy van, meg mindenhová kiirva, hogy védd és óvd a természetet... szép dolgok ezek


 

Na most megyek aludni... mert mindig gyorsan eljön ez az éjfél...

Holnap megyek a fősuliba, meg minden, meg beszélek az Agentemmel is, meg minden... Jaaa, meg kell vennem pár fekete inget, mivel egy freakin' PINCÉR lettem :-DDDD

Szívélyes üdvözletem Nektek!

See you.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://markinaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr262298436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása