HTML

Mark Ausztraliaban

2010.09.04-én elindultam Perth-be Magyarországról. Ebben a blogban leirom az élményeimet.

Friss topikok

  • Csanyi_Csaba: Kedves Márk! Felüdülés olvasni a blogod! Nem semmi küzdelmen mentél keresztül, így minden elismer... (2015.09.30. 11:09) Hosszú hallgatás után work visa-val a kezemben!!!
  • Gömb007: látom nagyon bejön a véderes póló:) vagy annyira akciós volt,hogy vettél belőle 31 a hó minden na... (2011.01.21. 23:27) 2010.10.13-26
  • anyadterdekalacsa: Hatalmas GRATULA!!! Koszi a reszletes beszamolot, tovabbi sok sikert a munkadhoz! Es irigykedem az... (2010.12.22. 22:34) That's it!!! (2010.12.12)
  • Az újságírás doktora: @anyadterdekalacsa: Az még nem most lesz... Majd februárban, ha nem Bali lesz... még majd megbeszé... (2010.12.10. 14:54) 2010.11.18
  • TEXchSAW: Mintha a következő filmből látnám a hot dog árust!!! :-))) www.youtube.com/watch?v=1Fnd924PZLo (2010.10.19. 18:33) 2010.10.08-12

Linkblog

2010.09.17-18.

2010.09.18. 16:47 Az újságírás doktora

 Kedves Napló!

Az elmúlt időben nem sok minden történt, csak egy pár dolog. Vihar előtti csend féle (legalább is várom már a vihart ) :-DD

Pénteken voltam úszni megint…. már kezdett eléggé fájni a hátam… így elgyalogoltam az uszodába, úsztam 2 km-t, aztán vissza… hogy a hátam ne fájjon, viszont a lábam igen… egy újabb 10 km. Na mindegy, ennek remélhetőleg vasárnap a Free market-en vége lesz, és beszerzek egy biciklit… 

Lefelé a Boulevardon ez a látvány... :-))

Ami nagy dolog történt, hogy a nagy számok törvénye egyenlőre bejött, merthogy felhívott egy recruitment cég, akiknek egy a Seek.com.au-n hirdetett állását megpályáztam, hogy behívtak hétfőre interjúra!!! Mert hogy van jó pár külszíni bányászati lehetőségük számomra.  Igen csak jó kedvem támadt ettől, és már alig várom!!! Hétfőn, mikor még mindenki alszik (otthoni idő szerint hajnal 5-kor) MINDENKI SZURKOLJON! :-DDD

Aztán ma (szombat) voltam megint dolgozni J Ugye a pincér téma. Ma már vettem fel rendeléseket is, meg ilyenek, de még mindig gyakorlás… szerdán kell majd megint mennem, úgy néz ki.
Ami jó ebben az az, hogy megkérdeztem a főnök csókát, hogy majd mennyi órát dolgozhatok nekik egy héten, és mondta, hogy 20-at simán… Ez azért jó, mert akkor ezen kívül nem kell másik part time job-ot keresnem J Ebből ki fogok jönni, tudom majd fizetni a szobámat, meg lesz mit költeni is egy kevés… szóval nem kell nyúlnom majd a tartalékomhoz… Ami még azért is jó, mert lehet, hogy ha találok egy bányamérnök állást, azt mondja a cég, hogy szponzorál, de én álljam a vizumköltséget, ami 700 dolcsi, és akkor annyim még lesz J

Hááát, még mindig kell szokni amúgy az ausztrál akcentust... Ma rendelést vettem fel, és bort kértek, és azt hittem még egy bort kérnek, aminek valami "Dájkőo" vagy mi lehet a márkája.... Persze, azt mondta "Diet Coke" ... LOL :-D

Aztán vettem fel egy másik rendelést, mikor nem tudtam, melyik menüt kérte a nő, mire az megkérdezte, "Először vagy itt?" (Tök arrogánsan) Mire én rámosolyogtam, hogy "IGEN"... Mire ő, szintén elmosolyodott, és segítőkész is lett :-DDD  Pf.

Haza megint gyalog jöttem – remélhetőleg utoljára… Nagyon elegem van már ebből a k. sok gyaloglásból……… Nagyon.

GyALOG, éjjel nappal...

Vagyis nappal:

És éjjel:

Ezért ma nem mentem sehová éjszaka, csak dolgozni - pedig volt egy hívásom éjszakára -, hogy fel tudjak kelni korán reggel mostmár!!!

Most nézem Sid-ékkel a James Bondot tovább J

Üdvözlet, hamarosan jelentkezek J))

És pár kép:

Kezd tavaszodni, és kezd már a banán is érni egyes házak kertjeiben...

Aztán ez azok a bizonyos kiírások egyike szintén szimpatikus:

Aztán, a West Coast Highway melletti sétányról 100 méterenként kb nyílik egy ilyen bajáró a tengerpartra... Na én ide nem annyira fogok menni a táblán látható ábrák miatt... :-DDD

Neeeem, nem azért mert itt nem lehet nudizni!!! :-D :-PPPP

Hanem a kígyók miatt... Amit az aussie-k így ejtenek: "Sznájksz" ! Hehehe! :-D

És végül, amit már mondtam, a kutyakakinak direkt kihelyezett zacsik...
Srácok, tényleg nem látni sehol kutya ürüléket... 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://markinaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr632305700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyadterdekalacsa 2010.09.21. 04:41:03

Szeeeevaaaasz!

Na, bassza meg, komolyan mondom, en egy antitalentum vagyok ebben a computer science-ben. Vegre sikerult kommentelnem. Na, es akkor majd ird mar meg a terveidet a tovabbiakra nezve is, tudod, mikor ugrasz at hozzank New Zealand-ba! Es csorgatom am a nyalam rendesen. Nalunk nincs olyan jo meleg, mint Perth-ben. Tavaszodnia kellene, erre neha meg a ho is esik. Mult heten bikiniben nyirtunk fuvet, most meg fagy ejszaka...

Az újságírás doktora 2010.09.21. 06:25:53

@anyadterdekalacsa: WOW!
Hát akkor biztos, hogy nem most ugrok át! :-P
Amúgy mindennek eljön az ideje, most melókeresés van... :-))) De New Zealand a rövidtávú tervek közt szerepel :-)

anyadterdekalacsa 2010.09.21. 06:38:06

@Az újságírás doktora: Szioka! Na, elolvastam az osszes bejegyzes, es az a vicces, hogy mindent, amit leirtal, azt akar en is leirhattam volna Uj-Zelandrol. Mindent: tiszta buszok, koszones a busz sofornek, szepen rendezett parkok, kijelolt utvonalak, ahol az emberek lejutnak a beach-re, csakhogy vedjek a helyi elovilagot, a szuveniresek, a vicces polok, sot, nalunk aussie-vicces polok is vannak. Tudod, kiwi vs aussie . A gyalogosatkelo ugyanaz. Komolyan, meg a nyomogomb is ugyanaz, pittyego hang, meg pirosan villog a zold utan. Amugy az uj-zelandi kresz szerint, ha mar villogo piros, akkor nem lehet lelepni, persze mindenki leszarja. Amugy az anyosom par hete volt Ausztraliaban, mar vagy 10 eve van ott munkakapcsolata (kutatas, egyetem, stb) es o mondta, hogy az ausztral kollegai meseltek, hogy banyamernok, meg szoftweres lofumkaktumokban baromi hiany van az orszagban. Meseltem neki rolad. Mondta, hogy valoszinuleg gyorsan lesz majd allasod.
Es egy kerdes. Van valami elnevezes Uj-Zelandra Ausztraliaban? Itt van Ausztraliabrol. Tudod, Uj-Zelandon van: North Island, South Island, Ausztralia meg a West Island... pl. hirdetes az egyetemen: eladom a kocsim x ezer dollarert, mert atkoltozom a West Island-ra...
Na, jo legyel, aztan irj szorgalmatosan. Pussz

Az újságírás doktora 2010.09.27. 05:48:00

@anyadterdekalacsa: Hát, csak a nevetek, hogy KIWI-k :-)))
De még nem hallottam nagyon. Azt hallottam viszont, hogy a kiwik mocskosul sokat isznak, ameddig van, mit ők tuti!!! És láttam is már :-DDDD
süti beállítások módosítása