HTML

Mark Ausztraliaban

2010.09.04-én elindultam Perth-be Magyarországról. Ebben a blogban leirom az élményeimet.

Friss topikok

  • Csanyi_Csaba: Kedves Márk! Felüdülés olvasni a blogod! Nem semmi küzdelmen mentél keresztül, így minden elismer... (2015.09.30. 11:09) Hosszú hallgatás után work visa-val a kezemben!!!
  • Gömb007: látom nagyon bejön a véderes póló:) vagy annyira akciós volt,hogy vettél belőle 31 a hó minden na... (2011.01.21. 23:27) 2010.10.13-26
  • anyadterdekalacsa: Hatalmas GRATULA!!! Koszi a reszletes beszamolot, tovabbi sok sikert a munkadhoz! Es irigykedem az... (2010.12.22. 22:34) That's it!!! (2010.12.12)
  • Az újságírás doktora: @anyadterdekalacsa: Az még nem most lesz... Majd februárban, ha nem Bali lesz... még majd megbeszé... (2010.12.10. 14:54) 2010.11.18
  • TEXchSAW: Mintha a következő filmből látnám a hot dog árust!!! :-))) www.youtube.com/watch?v=1Fnd924PZLo (2010.10.19. 18:33) 2010.10.08-12

Linkblog

2010.09.09.

2010.09.09. 17:11 Az újságírás doktora

Kedves Napló!

Ma voltam találkozni az ausztrál ügynökömmel, akivel már 2 éve tartottuk a kapcsolatot amúgy skype-on. Elvonatoztam Fremantle-be (ausztrálok így ejtik: Fréjmántoöl :-D )

, ez egy érdekes része Perth-nek. Heni mondta, hogy ez olyan európaiasabb. Hát, ez nekem úgy jött le, hogy kúlturáltabb, de nem úgy értette. Ott a kikötő, tele siető emberekkel, van egy csomó aboriginal, meg egy csomó rosszkinézetű ember, azért a csomó az túlzás, de jóval több, mint a belvárosban, vagy itt Scarborough-ban, vagy, mint ahol tegnap voltam helyeken. Az épületek is európaiasabbak, sok a társas-, több emeletes bérház jellegű épület, nem az a nyugis nyaraló övezet hatás.

Itt már biztonsági emberek is vannak az állomáson pl. Meg ilyenek.

Perth belvárosában egy vonatállomás:

Vicces: Elindultunk, hogy kávézunk egyet, és megbeszéljök a teendőket. Közben két atomrészeg, kemény kinézetű aboriginallal találkoztunk, akik közül az egyik Graeme-nek: Hey mate, how are you... stb... mondom, ezek haverok??? Jó ügynökkel találkoztam én is... :D

Aztán kiderült, hogy Graeme részt vesz egy programban - a kormány jó pénzt fizet érte - , hogy az aboriginal-okat felemeljék, alkalmazzák, szocializálják... :D És ami poén még, arrébb hivta egy kis rövid beszélgetésre az egyiket, a másikkal meg ott maradtam én... Alone... egy full részeg köpcös cigó jellegű faszival... mondom LOL. :D

 

Az meg mondta, hogy yeeeah, what's up mate... ki vagyok mit csinálok, hogy ő milyen büszke, arra , hogy őslakos, és hogy böszke az országára, meg minden, meg rám is büszke, hogy mérnök vagyok... stb :-))), rocker kézfogás stb, megkinált whiskey-vel, ami félig kilógott a baseball-dzsekije zsebéből, én természetesen elutasítottam, merthogy üzleti beszélgetésünk lesz Graeme-mel :-))) Aztán visszajöttek, mi mentünk tovább... mire Graeme: láttad a kezét? Hát mondom, nem csak kezet ráztunk... Azt mondja, tele volt tűszúrással... Na mondom banyek.... áááá  :D :D fasza.

Aztán leültünk, megbeszéltünk sokmindent, profi recruiteres, ez kiderült. Tényleg. És jól kezeli az embereket is. Hétvégére összeszedünk minden lényeges dolgot, aztán jövő héten elkezdi nekem keresni a lehetőségeket... Mondta, hogy lehet, hogy lesz olyan, hogy felajánlja a cég, hogy egy két hétig part time-ban, amikor nem kell suliba járni alkalmaz engem fizu nélkül, aztán, ha megfelelek, szponzorál és alkalmaz full time-ban... Mondtam, hogy ok, csak akor szerezzen nekem hétvégére mellé még part time job-ot, amiből pénzem is van, mert élnem kell valamiből, mondta, hogy ok....

Hát ennyi. 1 szűk óra beszélgetés után jöttünk el, én jöttem haza...

Jaaa, mikor még készültem, hogy megyek Fremantle-be, bejött 10 perccel korábban a busz (a házunkkal szemben van pont a buszmegálló), és annyira kapkodtam, hogy a suvenir kisüveges aszú bort, amit direkt neki hoztam, elfelejtettem vinni magammal... Égett a pofámról a bőr, és mondtam is neki, hogy legközelebb hozom, láthatóan nem volt para ;-)

Akkora egy zöldfülű vagyok... ááá, mocskosul ideges voltam emiatt magamra.. csak már Perth belvárosában, mikor ez eszembe jutott... 

Aztán a hazaút - mióta itt vagyok - először sikerült zökkenőmentesen, vonatok, csatlakozások, busz, és a ház előtt leszáll, bemegy, és elújságolja, milyen ügyes volt :-D

Új észrevétel: Már egy csomószor hallottam hangos thank you-t hátulról, amikor szállt le valaki. Gondoltam azért, mert kinyitotta neki az ajtót, miközben későn jelzett. Lószart. Ezek mindenki megköszöni a buszsofőrnek, hogy elhozta odáig... Mennyire kedves???

ÁÁÁÁ, tök jó. Na meg hát Fremantle után én is sokkal jobban értékeltem Scarborough-t, mert tényleg nyugisabb, kedvesebb hely. De Fremantle-nek is megvannak az előnyei, szépségei... de nekem Scarborough, meg ezaz egész környék jobban bejön.

Nem tudok mit mondani, ez a hely annyira király!!!! :-)))))

Hehe, odafelé volt egy vicces szitu: Egy néger anyuka beszállás közben elhagyta a kb 3 éves csoki gyerekét, és bezáródtak az ajtók! A gyerek csak állt, és fogalma sem volt, mit tegyen, csak nézett át a bezárt üvegajtón széttárt karokkal, aztán a vonat vezetője észre vette és kinyitotta neki az ajtót mégegyszer... na hát az anyuka úgy rántotta be a gyereket, hogy a lába nem érte a földet :-DDDD

Vicces kis logo a vonaton!!! :-DDD  (a vége nem látható: about us)

Mostmár nem fogok ennyi mindent irni, vagy ha igen, akkor sem sokáig, még nagyon új, és még nagyon csodálkozom azokon a dolgokon, amikhez nem voltam eddig hozzászokva...

Nagyon jó lesz itt élni egy jó pár évig... Fecsóka már tervezi, hogy majd kijön ő is ugyanígy melót keresni, majd ha már meglesz az enyém... Na az lesz jó korszak :-))))

Holnap megyek keresni part time job-okat,

Szombaton meg elvileg már két party-ba is meghivást kaptam, egyet Henitől egy full-néger partyba, ami tök olcsó. Heni amúgy is a mestere az olcsó, ügyes megoldásoknak, de tényleg: expert!

A másik meg Steffen, Greame ex kollégája, ő írta ma, hogy van egy party, ahová el kell mennünk együtt, szintén szombaton, és ne aggódjak a költségek miatt, Vele vagyok..... :-)))) Awesome.

Ezt fogom választani, mert Steffen utána nem lesz megint egy jó darabig, megint elutazik (most érkezett vissza világ körüli 1 éves útjáról, és már megint utazik... nem semmi), és Henivel még mehetünk máskor a black party-ba :-PPPP

Hát... úgy néz ki, jó hétvégének nézünk elébe :-DDDD

üdvözlet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://markinaustralia.blog.hu/api/trackback/id/tr172283305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pocsolya 2010.09.11. 06:45:44

Ha már party... Nem tudom mennyi buliban voltál eddig külföldön, de tök más mint nálunk. Külföldön nem szokás az, hogy csatakrészegre iszod magad a buliban, az egyedül Magyarországon szokás, illetve Portugáliában és Mongóliában találkoztam hasonlóval, de sehol máshol. Erre figyelj, ha lehetnek ott olyanok is akik megkönnyíthetik az álláskeresésedet!

Az újságírás doktora 2010.09.12. 06:45:52

@pocsolya: Dehogynem!!! :-DDDD
A végére mindenki csatak volt... sőt még otthon ráduplázás :-DDD Sanyi, engem amúgy sem kell féltened, tudod, én nem Te vagyok, hogy 2 óra alatt "laposra igyak egy bulit"... hááhááhááá :-DDDDDDD
süti beállítások módosítása